Studentklänning och gång

Jag hade inget att göra innan, så jag passade på att testa min studentklänning, balklänning, studentfestklänning och allt vad det heter.
Det var sannerligen trevligt. Nu känns det verkligen nära...
Och det händer massa kul innan studenten också. Så det blir nog bra!
Lina ringde innan. Det var kul att prata med henne. Det var ett tag sen.
Jag och Mamma passade på att gå ut en runda innan när solen sken. När vi kom i jämnhöjd med brandstationen hörde vi någon vissla på oss. I dörren stod Pappa. Så vi stannade och pratade lite med honom, men sedan fortsatte vi gå vår kära "Alandsrydsrunda".
Hej!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Härliga bilder! Jag tog mig en runda på cykel i Mc Kinnons omgivningar, innan det mörknade ikväll, en fantastiskt skön tur i jätteskönt sensommarväder.

2010-04-03 @ 12:12:05
Postat av: Lina Sandström

McKinnon har allt härligt väder nu! :D



Fina bilder! Jag sparar dem på min laptop :)

Tycker pappa ser lite annorlunda ut på bilderna. Som att han har krymt lite... hehe.

Hälsa alla <3 puss!

2010-04-03 @ 17:01:35
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: LIsa

Maggan.

Vad härligt det låter med en cykeltur i McKinnon. Sensommarväder dessutom. Men vi hade en underbart fin dag igår med massa sol. Vi satt ute på altanen allihopa en stund igår.

Förresten. Tar ni med mitt minneskort hem?



Lina. Visst, jag ska hälsa alla. :)

2010-04-04 @ 11:18:01
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Johan Borg

Åh, vad jag gillar din familj. :)

2010-04-10 @ 22:33:27
URL: http://ungkristenkille.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0