Nationellt svenskaprov och fika

Liksom en stor del av Sveriges övriga tredjeklassare har även jag gjort nationellt prov i Svenska B idag. Jag valde att skriva en krönika om nätdejting. Det gick la helt okej, tror jag. Jag kanske var aaningen för flummig och personlig. Men, men. Det ordnar sig nog. Skönt att det är över iallafall.
Sen gick jag och Micke och köpte kavaj till student och bal (Micke köpte och jag agerade smakråd.) Nu är det bara skor och en svart fluga som fattas, sedan är outfit:en fulländad.
Efter skolan gick jag, Jessi och Olivia och fikade.
Där satt vi ett tag och pratade och hade allmänt mysigt.
Sen gick jag och Jessica och kollade lite på stan. Därefter anslöt sig Micke och Lisa till vårt lilla gäng. He he.
Vi står och pratar om graviditeter. (anledningen har jag ingen aning om, men iallafall.)
Lisa: Men när blev hon gravid dårå?
Micke: Men det är ju bara att räkna 12 månader bakåt från då barnet föddes.
Ehh? Nio, månader, Micke. Nio. Haha.







Avklarat nationellt svenskaprov och fredag. Men dendära "väldigt bra känslan" vill inte riktigt infinna sig.
Jag är nog lite nervös inför morgondagens eskapad. Men det ska nog ordna sig.
Nu blire pizza med Pappa och Eric. Perfekt uppladdning inför imorgon!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Smaskig fika o Bakgården förståss. Pizza är inte helt fel heller.

2010-04-23 @ 20:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0