Framtidsdag

Idag var det, som bekant, framtidsdag på skolan. Det var en fotograf från Bildbyrån där och pratade. Nils Jakobsson.
Det var riktigt intressant och han hade varit och fotat i Vancouver i vintras och OS i Peking 2008. Häftiga bilder och trevlig föreläsning.
Annars har jag inte fått ut överdrivet mycket av dagen. Jag har mått illa sedan jag vaknade, i princip och jag känner mig allmänt ur form.
Eller, förresten. Jag har visst hunnit med en del idag. Jag har nästan fixat klart min produktkatalog. Jag och handledar-Simon har funnit felet iallafall. Dessutom har jag fått reda på att den kan tryckas och att den ska skickas in i slutet på veckan för att den ska hinna bli klar till expot den 12 Maj. Wihoo.
Sen har jag fått reda på att jag ska med på dokumentärfilmsfestival i Göteborg imorgon. Det blir spännande.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Lina Sandström

Åh Lisa! vad kul att det blir en katalog ändå! Jag hoppades ju på det :D häftigt med fotograf från OS :) och dokumentärfilmsfestival i göteborg låter ju väldigt trevligt! Ha så kul! :D pussar!

2010-04-28 @ 01:36:02
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Verkligen häftiga arbetsplatser han har fotografen. Han hade säkert mycket spännande att berätta. Skall bli spännande att se katalogen.

Kram pappa



2010-04-28 @ 10:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0