På begäran.

Idag skapade jag min blogg då. På begäran.

Jag tänkte (Eller egentligen var det la Anna, Henny och Emelie som tänkte) att det kunde vara trevligt för er här hemma att följa min lilla resa som snart ska ta sin början.

Nu är det bara en vecka kvar, vilken innebär hög tid för nedräkning. Min kära syster lånade min kalender strax innan hon skulle åka iväg. När jag fick tillbaka den upptäckte jag en nedräkning som började då det var 37 dagar kvar till min resa. Till min förväning upptäckte jag att det stod en ensam liten sjua idag. SJU dagar bara. Lina, Snart kommer jag! Linas resa kan ni förresten följa HÄR.

Jag har packat alldeles för lite, jag har planerat alldeles för lite och jag har laddat alldeles för lite. Jag har helt enkelt inte riktigt fattat att jag ska iväg snart. Emelie försäkrade mig om att hon formligen skulle skaka av den laddning hon kände inför resan, om det var hon som skulle iväg.
Riktigt så långt har jag inte kommit på laddningsfronten. Men min resfeber infinner sig nog i sinom tid.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Memelie och Äniz

RESPEPPEN kommer snart, tro oss!

/Emelie och Anna

2009-12-03 @ 19:04:32
URL: http://discoemme.blogg.se/
Postat av: Lisa Sandström

Ja, det tror jag absolut att den gör.

Ni fick mig att känna mig lite mer laddad idag iallafall.

Imorgon ska jag packa också. Då blir det nog ännu mer resfeber. Hoppas jag. Hehe.

2009-12-03 @ 19:32:56
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: ellen

oooh en länk, så smickrande :)

2009-12-03 @ 22:09:56
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/
Postat av: Lina

JA! Snart kommer du!! (och mam och pap :P)

En vecka och 4 timmar kvar, exakt!! :D

2009-12-04 @ 07:50:56
Postat av: Lisa

Ja, men det är ju klart, Ellen. Man måste ju länka så att fler upptäcker dina härliga inlägg.



Lina! Snart kommer vi verkligen. Helt fantastiskt. En vecka och drygt 3 timmar kvar nu då. ;)

2009-12-04 @ 08:43:59
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Olivia

Om den inte kommer snart får vi väl slänga dig i ett elstaket (= laddning)!



(Förlåt, den blev ju inte ens bra... :()

2009-12-04 @ 08:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0