Förberedelser

Lina uppmärksammade mig på att, om bara en vecka och knappt tre timmar befinner jag mig i Australien. The OZ, liksom.

Egentligen borde jag kolla upp vad jag kommer missa i skolan (och det är ju en del) men jag orkar inte riktigt. Hehe. Jo, men det ska jag göra under dagen.
Det kommer kännas skönt att strukturera upp något slags schema. Nu ligger bara alla uppgifter någonstans i mitt undermedvetna och försöker påkalla min uppmärksamhet. Hemtenta i Naturkunskapen och i Svenskan, Massa uppgifter i Foton, Artikelskrivande i Projekt och Företagande, Uppsats i Engelskan, och gud vet allt.
Men det ordnar sig nog.

Veckorna 11, 12 och 13 har treorna praktik på skolan, och då har Rektor Fidde varit så snäll och låtit mig läsa ikapp det jag har missat. Jag kan ju tänka mig att det inte blir några chill-veckor iallafall... Hehe. Fast jag ska ju faktiskt ha praktik när jag är i Australien, så det är ju inte mer än rätt.

Nu blir det Naturkunskap.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Verkar vara en spännande eskapad som inleds. Förväntar mig ett tack och en bild på bloggen eftersom jag var så hjälpsam när du startade din blogg.

2009-12-04 @ 12:04:51
Postat av: Emelie

Jag förväntar mig också ett tack och en bild på bloggen eftersom att jag var så hjälpsam med din design.

2009-12-04 @ 13:00:18
URL: http://discoemme.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mina vänner, mina vänner.

Självklart ska jag fixa bilder och tack till er. Utan er skulle detta inte varit möjligt. ;)

Enda problemet är att jag inte har någon bild på er.. Det måste vi fixa först.

Ett provisoriskt tack kan ni få här sålänge... TACK.

2009-12-04 @ 19:25:12
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0